Jäsenopas

Värit: musta ja keltainen
Joukkueita/ryhmiä: 23

Seuran historia

Porvoon Salibandyseura syntyi, kun Gammelbackan Terä, SaFa ja Porvoon Butchers yhdistyivät vuonna 2003. Uuden seuran nimeksi päätettiin Porvoon Salibandyseura ja lyhenteeksi PSS.

Seura nykyisin

PSS:n miesten edustusjoukkue pelaa miesten Suomisarjaa ja naiset F liigassa. Kotiottelut pelataan Salibandyhalli Aurorassa.

PSS:n juniorijoukkueet harjoittelevat Porvoon alueen halleissa ja kouluilla. Juniorijoukkueet osallistuvat aktiivisesti salibandyliiton aluesarjoihin ja turnauksiin.

Seuran toimisto sijaitsee Aurorahallin yhteydessä.

Joukkueiden ja jäsenten tiedottaminen tapahtuu myClub-palvelun sekä seuran internet-sivujen kautta. Jäsentiedotteet julkaistaan ensisijaisesti myClubissa ja kokouskutsut julkaistaan myös internet-sivuilla.

Juniorijoukkueiden (D-juniorit ja sitä nuoremmat) toiminnan linjaukset ovat Olympiakomitean Urheilun Pelisääntöjen arvojen mukaisia.

Jäsenmaksut

Porvoon Salibandyseuran jäsenmaksut 2020-21 ovat 45 euroa / henkilö, hallintomaksu lisenssipelaajille on kategorisoitu ja suuruudeltaan 0-150 euroa / henkilö, kannatusjäsenmaksu on 45 euroa.