Salibandykerhot 2023-2024

Kauden 2023-2024 salibandykerhoihin ilmoittautuminen on avattu. Säbäkerho on erittäin hyvä paikka opetella salibandyn perustaitoja ja ylipäänsä liikkua sosiaalisesti ryhmässä. Tuntien aikana liikutaan monipuolisesti leikkien ja pelien sekä helppojen salibandyharjoitusten avulla. Säbäkerho sopii niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin pelurille!

Huhtisen kerho 7-10v. Huhtisen koululla pidettävä säbäkerho jatkaa valikoimissamme myös kaudelle 2022-2023.  Kerho on suunnattu 1.-4 luokan tytöille ja pojille.

Huhtisen kerhon ilmottautuminen ei ole vielä avattu. Pyrimme avaamaan sen parin viikon kuluessa.

Treenit perjantaisin 9.9. alkaen klo 15-16 Huhtisen koulun liikuntasalissa. Tiloihin pääsee päiväkodin kautta.

AE-koulun kerho 7-8v. Albert Edelfeltin koululla pidettävä säbäkerho jatkaa valikoimissamme myös kaudelle 2023-2024. Kerho on suunnattu 1.-2. luokan tytöille ja pojille.

Treenit maanantaisin 4.9 alkaen klo 17-18 Albert Edelfeltin koulun liikuntasalissa. Tiloihin pääsee sivuoven kautta. HUOM! PERUTTU

Kevätkummun kerho 9-12v. Kevätkummun kerho on suunnattu 3.-6 luokan tytöille ja pojille.

Treenit pidetään tiistaisin 5.9 alkaen klo 16-17 Kevätkummun koulun Kantele-talon liikuntasalissa. HUOM! PERUTTU

Varusteet:

Sisäpelivarustus (sisäpelikengät, juomapullo, maila, suojalasit sekä sisäliikuntaan soveltuvat vaatteet).

Kokeilukerrat ja peruutukset:

Harrasteryhmissä on aina mahdollisuus kokeilla toimintaa 2 kertaa ilmoittautumisen jälkeen. Jos ette kuitenkaan halua jatkaa kokeilukertojen jälkeen ryhmässä, tulee tästä ilmoittaa kirjallisesti osoitteeseen harraste@porvoonsalibandyseura.net

Syyskauden ryhmiin osallistuneet jatkavat automaattisesti myös kevätkaudelle. Jos haluatte jäädä pois kevätkaudelta, tulee siitä myös ilmoittaa sähköpostitse edellä mainittuun osoitteeseen ennen kevätkauden ensimmäistä harjoitusta.

HUOM! Jos kirjallista ilmoitusta peruutuksesta ei ole tehty on kerholasku aiheellinen.

Laskut:

Lähetämme laskut syyskauden osalta syyskuun puolessa välissä ja kevätkauden osalta tammikuun puolessa välissä.

Hinta:

Kauden 2023-2024 salibandykerhon hinta on syyskaudelta 75 € / lapsi ja kevätkaudelta 75 € / lapsi. Koko talvikauden yhteishinta on siis 150 € / kerholainen.

Osallistumismaksu sisältää vastuuohjauksen, tilat, kerhopassin vakuutuksella sekä seuran jäsenyyden.

Syyskausi on 4.9-20.12. ja kevätkausi 10.1-24.4. Kerhoa ei järjestetä koulujen loma-aikoina. Näistä tiedoitamme myClubin kautta erikseen osallistujille.

ILMOITTAUTUMISLINKIT RYHMIIN:

Huhtisen kerho (7-10v) :

AE-koulun kerho (7-8v) : https://pss.myclub.fi/flow/events/5865523

Kevätkummun kerho (9-12v) : https://pss.myclub.fi/flow/events/5865330

Tervetuloa niin uudet kuin jo viime kaudellakin mukana olleet kerholaiset!

Lisää tietoa: harraste@porvoonsalibandyseura.net