Naisille perjantaina vieraaksi M-Team kauden kotiavaukseen

28.09.2012

naisten_salibandyliiga.jpgNaisten kausi jatkuu perjantaina, kun joukkue saa vastaansa kotikentälleen voitolla Happeesta sarjan aloittaneen M-Teamin. Ottelu Auroralla puhalletaan käyntiin klo 18:30.

M-Team aloitti sarjan 5-3 voitolla Jyväskylän Happeesta viime lauantaina, jota ennakoi jo hyvät treenipelit ennen kauden alkua. Joukkue on saanut useita vahvistuksia mukaansa mukaan lukien uuden päävalmentajan Joni Kokkosen. Kokkonen on piiskannut joukkueensa harjoittelemaan ahkerasti ja M-Team pelaakin tällä kaudella aktiivisempaa peliä, kuin aiemmilla kausilla.

M-Teamin avainpelaajista hyökkääjä Anni Rainio paukutti jo sarja-avauksessa hattutempun. Rainion lisäksi PSS saa olla tarkkana naisten maajoukkueleirilläkin elokuussa mukana olleen Minttu Tuomisen kanssa. Entinen Erä-kapteeni Linda Pitkänen puolestaan johtaa joukkueensa puolustusta varmoin ottein. Hyvä treenipelijakso sekä voitto sarja-avauksesta tekevät M-Teamista otteluun hienoisen ennakkosuosikin, mistä tosin kotijoukkue ei liene samaa mieltä.

PSS puolestaan avasi kautensa Oulussa tappiolla yhdelle sarjan ennakkosuosikeista, kun OLS vei viime lauantaina pelatussa ottelussa voiton numeroin 7-4. Heikkoja erän alkuja lukuun ottamatta PSS esitti Oulussa erittäin pirteitä otteita sekä pallollisena, että pallottomana ja näytti, että nuori joukkue on kehittynyt kesän aikana. Kuitenkin on syytä muistaa, että mikäli PSS mielii pitää pisteet Porvoossa, on sen oltava hereillä erien alut ja saatava pelirytmistä kiinni heti ottelun alussa.

Ennen sarjan alkua sitkeästi piinannut sairastelu vaivasi joukkuetta vielä viime viikolla, mutta sairastupa on tyhjennyt tasaisesti. Kokoonpanosta puuttuvat kuitenkin vielä Carolina ForsblomHilma HaakanaMinttu Koskenlaita sekä Liina Luih.

ottelubanneri_liikkuva.gif

Tervetuloa Auroralle seuraamaan kauden kotiavausta perjantaina 28.9. klo 18:30!

28.04.2022Kiitos Kode!
27.11.2020Koronarajoitukset ja toimenpiteet 27.11.-20.12. - Harjoitukset ja pelitoiminta keskeytetään
30.04.2020PSS-valmennusryhmät kauden 2020-2021 juniorijoukkueisiin
16.04.2020Liiganaisille maajoukkuetason vahvistus