Seuramme on mukana VALOn (Valtakunnallinen liikunta- ja urheiluorganisaatio ry) ja Veikkauksen yhteistyössä, jolla sinä voit suoraan tukea seuramme toimintaa.

Pelaamalla seuramme sivujen kautta saat voittosi suoraan pelitilillesi ja pystyt seuraamaan omaa pelaamistasi.Samalla tuet seuramme toimintaa.

Seuramme saa verkkokumppanuudesta palkkion, joka perustuu seuramme sivuston kautta tapahtuneeseen Veikkauksen pelien pelaamiseen.

Lue lisää seuramme verkkosivuilta ja katso samalla ajankohtaiset seurakuulumiset.

Näin se toimii:

TIETOKONEELLA

► pelaa tästä niin tuet seuraamme

Tallenna osoite kirjanmerkkeihin.

Tämän jälkeen seuramme saa palkkion kaikista Veikkauksen verkkosivujen kautta pelatuista peleistä.

MOBIILISTI

► pelaa tästä niin tuet seuraamme

Tallenna Veikkauksen mobiilisivusto puhelimen kirjanmerkkeihin tai tee kuvake puhelimen näytölle.

Tämän jälkeen seuramme saa palkkion kaikista Veikkauksen mobiilisivuston kautta pelatuista peleistä.

Kiitos että olet mukana seuratoiminnassa!