PSS on yksi Maajoukkuetien avainseuroista

31.03.2017

MJT_logo_yhteistyoseura_WHITE.PNG

PSS on valittu Maajoukkuetie-FBA yhteistyöseuraksi. Salibandyliiton uudessa pelaajapolkujärjestelmässä on edustettuna tyttöpuolelta 7 seuraa ja 13 juniorijoukkuetta. Porvoon Salibandyseura on edustettuna C- ja B-tytöissä (2001-2004 -syntyneet).

Mukaan on valittu ne seurat, joilla on hakufaktojen pohjalta parhaat mahdollisuudet kestävään ja pitkäjänteiseen seuran kehittämiseen.

"On hienoa, että PSS on nähty yhtenä näistä seuroista. Valmennuksen laatu tulee entisestään kehittymään ja yksilön kehitystä pääsemme mittaamaan konkreettisin keinoin. Pystymme luomaan täällä Porvoossa ympäristön, jossa toiminta on entistäkin laadukkaampaa. Pääsy yhdeksi Maajoukkuetien avainseuroista antaa taatusti lisää hyvää niin pelaajille, valmentajille kuin koko seuralle. Tämä on iso ja positiivinen juttu koko seuran juniorityön tulevaisuutta ajatellen", Porvoon Salibandyseuran valmennuspäällikkö Sauli Hynynen toteaa.

"Tähän lähtöön poikien joukkueita Porvoon Salibandyseurasta ei saatu vielä sisään, mutta tulevaisuudessa tämäkin tulee varmasti muuttumaan. Koko seuran organisaatio on kehittymässä oikeaan suuntaan ja  seurassa on paljon tavoitteellisia pelaajia ja valmentajia.  Tämä pitkäjänteinen työ tullaan huomioimaan tulevaisuuden varmasti myös Maajoukkuetie valinnoissa."

Porvoon Salibandyseuran toiminta ja sen kehitys on maltillisen määrätietoista.

"Tehdään päivittäin asiat aina pikkaisen paremmin ja viedään rimaa kokoajan ylemmäs. Syksyllä Porvooseen saatiin pystytettyä Itä-Uudenmaan Urheiluakatemia, jossa pelaajillamme on mahdollisuus harjoitella aamuisin edustusjoukkueiden valmentajien johdolla. Nyt seura valittiin mukaan FBA-yhteistyöseuraksi. Olosuhteiden luominen ja toiminnan laadun parantaminen ovat tärkeässä keskiössä jatkossakin ,ja pelaajillamme kuten myös valmentajillakin on kaikki mahdollisuudet kehittyä täällä Porvoossa."

Muutoksen tuulet puhaltavat vahvasti Itä-Uudellamaalla ja seuran linjat vahvistuvat jatkuvasti. Uusien aloittaneiden lisäksi, seuraan on palannut takaisin myös seuran kasvatteja.

"Ja kotihan on se paras paikka. Emme välttämättä ole suurin, mahtavin tai maailman parhain, mutta pyrimme olemaan se koti, jossa aitous, yhteisöllisyys, vastuuntunto ja positiivisuus ovat keskeisiä arvoja. Kun arvomaailma ja määrätietoinen työ kohtaavat, saavutetaan yhdessä hienoja asioita - kuten nyt yhteistyöseuraksi valikoiduttuamme", päättää Hynynen.

Lue lisää Maajoukkuetiestä

pss_logo1.jpg

31.03.2019Niukka tappio C1-pojille (ÅIF/PSS) ensimmäisessä puolivälierässä
27.03.2019C1-poikien ÅIF/PSS yhteisjoukkue SM-sarjan pudotuspeleihin
23.03.2019C1-poikien ÅIF/PSS yhteisjoukkue pudotuspelikarsinnoissa
16.02.2019B-poikien ÅIF/PSS yhteisjoukkueen (kausi 2019-20) info 25.2.
11.01.2019ÅIF ja PSS jatkavat yhteistyötä poikien B-junioreissa kaudella 2019-2020
01.04.2018ÅIF ja PSS yhteistyöhön 2003 syntyneiden poikien ikäluokassa