Ilmoittautuminen Huhtisen koulun salibandykerhoon 2018-2019

Tämän lomakkeen lähettämisen myötä ilmoitamme lapsemme Porvoon Salibandyseura ry:n järjestämään salibandykerhoryhmään. Ilmoittautumisen yhteydessä kerättäviä tietoja käytetään ainoastaan joukkueen toiminnasta tiedottamiseen ja pelaajien lisäämiseen myClub-toiminnanohjausjärjestelmään. MyClub toimii joukkueiden virallisena tiedotus- ja tapahtumakanavana sekä seuran jäsenrekisterinä.

PSS:n salibandykerhoryhmä on suunnattu Huhtisen koulun 1.-4. luokan tytöille ja pojille. Myös muiden koulujen oppilaat voivat osallistua kerhoon. Koulun kerhon hinta on syyskaudelta 45 euroa ja kevätkaudelta 45 euroa. Osallistumismaksu sisältää vastuuohjauksen, tilat, kerhopaidan, lisenssin vakuutuksella sekä seuran jäsenyyden.

Kerholaisen nimi*
Kerholaisen syntymäaika*
Huoltajan nimi*
Osoite*