Ilmoittautuminen Keltamustien salibandykerhoon 2019-2020

Tämän lomakkeen lähettämisen myötä ilmoitamme lapsemme Porvoon Salibandyseura ry:n järjestämään salibandyn harrasteryhmään. Ilmoittautumisen yhteydessä kerättäviä tietoja käytetään ainoastaan joukkueen toiminnasta tiedottamiseen ja pelaajien lisäämiseen myClub-toiminnanohjausjärjestelmään. MyClub toimii joukkueiden virallisena tiedotus- ja tapahtumakanavana sekä seuran jäsenrekisterinä.

PSS:n Keltamustien kerhoryhmä on suunnattu 2008-2010 -syntyneille pojille. Hinta on syyskaudelta 69 euroa ja kevätkaudelta 69 euroa (koko kausi yhteensä 138 euroa). Maksu sisältää vastuuohjauksen, tilat, seuran jäsenyyden, lisenssin vakuutuksella sekä seuratuotteen.

Kerholaisen nimi*
Kerholaisen syntymäaika*
Huoltajan nimi*
Puhelinnummero*
Sähköpostiosoite*

Valitse seuraavaksi, saako Porvoon Salibandyseura luovuttaa kerholaisen henkilötiedot Suomen Salibandyliiton passirekisteriin ja tapaturmailmoituksen yhteydessä vakuutusyhtiölle. Suostumuksella seura voi hankkia lapselle kerhotoimintaan vaadittavan passin vakuutuksella.

Suostumus henkilötietojen luovuttamiseksi Salibandyliitolle ja vakuutusyhtiölle kerhopassia varten*
Kyllä
Ei
Huoltajana voin osallistua apuohjaustehtäviin oman ryhmän kanssa. Apuohjaajiin ollaan yhteydessä ennen kerhojen alkua.

Ilmoittamalla lapsi PSS:n salibandykerhoon, tulee lapsesta seuran jäsen kaudeksi 2019-2020.