Vanhimpien kilpajuniorijoukkueiden vastuuvalmentajat nimetty kaudelle 2019-2020

08.03.2019

Vanhimpien juniorijoukkueiden vastuuvalmentajat on nimetty kaudelle 2019-2020. Valmentajarekry oli onnistunut. Kautta linjan jokaisessa seuran vanhimmissa juniorijoukkueessa toimii joko valmentajan ammttitutkinnon (VAT), valmentajan erikoisammattitutkinnon (VEAT) tai huippuvalmentajakoulutuksen (HVK) käynyt vastuuvalmentaja.

TYTÖT kaudella 2019-2020

A-tyttöjen vastuuvalmentajana toimii Juha Kankaanpää. Aikoinaan omalla pelaajaurallaan liigassakin pelannut Kankaanpää on myös kokenut valmentaja. Hän on valmentanut pitkään PSS:n riveissä eri ikäluokissa. Juha on toiminut myös aiemmin Porvoon Salibandyseuran miesten ja naisten edustusjoukkueiden sekä Loviisan Torin miesten edustusjoukkueen valmentajana. Juha on suorittanut huippuvalmentajatutkinnon.

B-tyttöjen vastuuvalmentajana toimii Christian Bremer.  Christianilla on pitkä valmentajakokemus juniori- ja aikuisjoukkueiden valmennuksesta. Hän on toiminut myös Salibandyliiton ikäluokkavalmentajana. Valmentamisen lisäksi Christian työskentelee Porvoon kaupungilla eritysliikunnanohjaajana. Christian on suorittanut valmentajanammattitutkinnon ja Salibandyliiton kaikki koulutustasot.

C-tyttöjen valmennuksesta vastaa Vesa Pulkkinen. Vesalla on pitkä valmentajakokemus juniori- ja aikuisjoukkueiden valmennuksesta. Hän on toiminut myös Salibandyliiton ikäluokkavalmentajana ja U16-tyttöjen maajoukkueen valmennustiimissä. Vesa on suorittanut valmentajan ammattitutkinnon ja Salibandyliiton kaikki koulutustasot. Valmennustiimiä tullaan täydentämään kevään aikana.

POJAT kaudella 2019-2020

Itä-Uudenmaan perinteisten ja vahvojen salibandyn erikoisseurojen Ådalens If:n (ÅIF) ja Porvoon Salibandyseuran (PSS) B-poikinen yhdistelmäjoukkueen päävalmentajana toimii kokenut porvoolainen valmennuksen ammattilainen Petri Hosiaisluoluoma.  Petri on suorittanut valmentajan ammattitutkinnon  ja Salibandyliiton kaikki koulutustasot.

C1-poikien vastuuvalmentajana toimii Johan Tuominen.  Johanilla on pitkä valmentajakokemus seuran juniorijoukkueiden valmennuksessa. Hän on toiminut myös Salibandyliiton Maajoukkuetie (FBA) ikäluokkavalmentajana. Johan on suorittanut valmentajanammattitutkinnon sekä huippuvalmentajakoulutuksen.

C2-poikien vastuuvalmentajana toimii Jouni Laakkonen.  Jounilla on pitkä valmentajakokemus juniori- ja aikuisjoukkueiden valmennuksesta. Hän on toiminut myös Salibandyliiton ikäluokkavalmentajana. Jouni on suorittanut valmentajan erikoisammattitutkinnon ja Salibandyliiton kaikki koulutustasot.

Joukkueet järjestävät keväällä 2019  avoimia harjoituksia, joiden tiedot kootaan näkyviin seuran kotisivuille. Sivu päivittyy sitä mukaan, kun joukkueiden avoimien harjoitusten ajankohdat varmistuvat. Lisää tietoa joukkueista voi tiedustella joukkueenjohdolta ja valmennukselta.

Lisää tietoa joukkueista ja valmennuksesta:

Sauli Hynynen
Valmennuspäällikkö