Liiganaiset: Maajoukkuekutsuja, Pohjola Cup edessä, harjoituspelit käynnistyneet

12.08.2013

PSS:n liiganaisten kesä alkaa olla lopuillaan ja kauden aloitus lähenee. Viralliset harjoituspelit vierähtivät viime viikolla käyntiin ja viikonloppuna pidetyllä naisten maajoukkueleirilläkin nähtiin PSS:n edustajia. Harjoituspelit jatkuvat jo tänään.

Naiset kohtasivat kauden ensimmäisessä harjoitusottelussaan tiistaina viime kaudella niin ikään karsintoihin ajautuneen, mutta liigapaikkansa säilyttäneen M-Teamin Auroralla. PSS vei kohtaamiseen lukemin 5-2 aloittaen kautensa voitolla. Ottelun tilastoihin tästä.

Harjoituspelit jatkuvat jo tänään maanantaina, kun joukkue matkustaa Helsinkiin Tapanilan Erä III:n vieraaksi. Ottelu alkaa klo 18:00. Huomenna tiistaina joukkue kohtaa toistamiseen M-Teamin, mutta nyt vieraskentällä. Tuo ottelu alkaa klo 19:30.

Seuraava viikko joukkueella on kiireinen. Tiistaina joukkue harjoittelee uudestaan Erä III:a vastaan Auroralla klo 18:30 alkaen ja perjantaina se matkustaa Ouluun kohdaten viikonlopun aikana viime kauden pronssimitalistin OLS:n kahdesti, sarjanousija Papasin kertaalleen ja Jyväskylän Happeen niin ikään kertaalleen.

Syyskuussa ennen sarjan alkua joukkue kohtaa vielä perjantaina 6.9. sarjanousija Sheriffsin Auroralla sekä viimeisellä viikolla ennen 21.9. alkavaa sarjaa joukkue harjoittelee vielä PSS:n omia C-poikia vastaan.

Uljua ja Holmberg naisten maajoukkueleirillä

Naisten maajoukkue leireili viime viikolla torstaista sunnuntaihin Eerikkilässä. Leiriryhmään oli valittuna alun perin PSS:n nuori kapteeni Henna Uljua, mutta jälkijunassa mukaan kutsuttiin myös vasta 1996 syntynyt Ella Holmberg, jolle kutsu naisten maajoukkueleirille oli ensimmäinen. Lisää maajoukkueen pelaajavalinnoista ja leiristä täällä, täällä ja täällä.

Tulevana viikonloppuna tyttöjen 1995-1996 Pohjola Cupissa vahva PSS-edustus

Ensi viikonloppuna Suomen parhaat 1995-1996 ikäluokkien tyttöjuniorit kokoontuvat Eerikkilän Urheiluopistolle Pohjola Cupiin. PSS on saanut vahvan edustuksen mukaan, kun naisten ringistä mukaan valittiin peräti 12 pelaajaa. Porvoolaisista edustustehtäviin valittiin maalivahti Alisa Levälampi sekä kenttäpelaajat Hilma Haakana, Linda Törnqvist, Ella Holmberg, Hanna Rainio, Kia Kunttu, Tiia Lehikoinen, Tiikereistä siirtynyt Iina Siirilä, Kotkasta Porvooseen vaihtanut Kristiina Järvinen sekä Lappeenrannasta tullut Milla Korhonen. Alun perin valituista Noora Ahonen sekä Roosa Laiho jättävät Pohjola Cupin väliin. Lisää Pohjola Cupista täällä

28.04.2022Kiitos Kode!
27.11.2020Koronarajoitukset ja toimenpiteet 27.11.-20.12. - Harjoitukset ja pelitoiminta keskeytetään