Ilmoittautuminen PSS-harrasteryhmiin 2015-2016

Tämän lomakkeen lähettämisen myötä ilmoitamme lapsemme Porvoon Salibandyseura ry:n järjestämään harrastetoimintaan. Ilmoittamiamme tietoja käytetään vain ja ainoastaan seuran ilmoittautumisrekisteriä varten. Lapsen henkilötietoja käytetään vain Salibandyliiton lisenssiä varten. Ilmoittautumisen tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

PSS:n harrasteryhmien tarkoituksena on toimia vaihtoehtona kerran viikossa lajin parissa pelaaville junioreille. Ryhmä toimii myös ponnahduspaikkana uusille pelaajille.Harrasteryhmän hinta on syyskaudelta 70 euroa ja kevätkaudelta 70 euroa. Harrasteryhmien toiminta-aika alkaa syyskuussa ja päättyy huhtikuun loppuun. Osallistumismaksut sisältävät mm. ohjauksen, tilat, kerhopaidan, lisenssin vakuutuksella sekä seuran jäsenmaksun.

Pelaajan nimi*
Pelaajan henkilötunnus*
Huoltajan nimi*
Osoite*
Postinumero ja -toimipaikka*
Puhelinnummero*
Sähköpostiosoite*
Ilmoittaudumme seuraavaan harrasteryhmään*
ma yleisryhmä 04-05 -synt.
ti yleisryhmä 01-03 -synt.
ke tyttöryhmä 7-10 -vuotta
to yleisryhmä 06-07 -synt.
Pelaajan paidan koko
M
Huoltaja! Voin osallistua oman lapsen harrasteryhmässä apuohjaaja- tai joukkueenjohtajatehtäviin