Uusi harrastevastaava aloitti työt seurassa

24.08.2023

Moi!

Näin uuden salibandykauden kynnyksellä minulla on ilo ilmoittaa, että löysimme uuden harrastevastaavan seuraan. Janina Korkalainen aloitti työt tällä viikolla ja hän tulee ottamaan vastuulleen harrastetoiminnan organisoinnin, suunnitelun ja ison osan ohjauksista. Janinan kautta voi tästä lähtien laittaa myös salivuoroja koskevat asiat, eli peruutukset ja muut muutokset. Hän tulee olemaan joukkueisiin yhteydessä myös joukkuekuvasten tiimoilta.

Janinalla on monipuolinen urheilutausta ja ennen kaikkea vahva halu opastaa lapsia ja nuoria liikunnan pariin. Hän aloittaa samalla opiskelut Pajulahden urheiluopistolla, joten töiden ohella hän opiskelee liikunnanohjaajaksi. Vastaavankaltainen yhdistelmä meillä oli edellisen harrastevastaavan Ellan kanssa ja se yhtälö toimi kaikkien kannalta hyvin, sillä valmistumisensa jälkeen Ella löysi työpaikan Porvoon liikuntatoimesta.

Alla Janinan omat terveiset jäsenistölle:

Moikka,
Mä oon Janina Korkalainen, uusi seuratyöntekijä  ja opiskelen oppisopimuksella liikunnanohjaajaksi.
Valmistuin ylioppilaaksi vuonna 2022 ja koulutetuksi hierojaksi keväällä 2023.
Olen harrastanut taitoluistelua ja tanssia molempia yli 10-vuotta ja luistelen edelleen aina kun ehdin.  Kilpailutaustaa löytyy myös molemmista lajeista.
Haluan tulevaisuudessa tehdä töitä urheilijoiden kanssa, jonka takia myös fysioterapeutin ammatti kiinnostaa.
Odotan innolla, että pääsen tutustumaan seuran jäsenistöön ja toimijoihin.

Janinan yhteystiedot:
Sähköposti: harraste@porvoonsalibandyseura.net
puhelin: 044 986 9148

Janina on tosiaan valmistunut myös koulutetuksi hierojaksi ja hänellä on tavoitteena saada sitäkin taitoa ylläpidettyä seuratyöntekijän hommien ohella. Janina tarjoaa jäsenillemme hierontaa erityishintaan, joten sitä kannattaa hyödyntää pitkän pelikauden aikana! Hierontaan liittyvät kysymykset ja hinnat saatte suoraan Janinalta sähköpostitse tai puhelimitse.

Tervetuloa Pessiin Janina!

Samassa yhteydessä kiitämme vielä kerran Ellaa hänen hienosta työpanoksestaan PSS:n harrastetoiminnan eteen! Ellan  voi tälläkin kaudella nähdä tositoimissa PSS:n naisten F-Liigajoukkueen otteluissa, joten sillä tavalla hän on yhä seuran toiminnassa mukana :)

Sporttisin terveisin,
Mikael Lax / PSS