Kauden 2015-2016 palkitut

30.05.2016

Kauden päättäjäisissä palkittiin kaudella 2015-2016 ansioituneet pelaajat ja toimijat.

Päättäjäisiä vietettiin Hamarin nuorisoseuran talolla torstaina 26.5. Paikalla oli seuraväkeä juhlistamassa Tyttöjen nuorten MM-hopeamitalisteja sekä B-tyttöjen SM-hopeamitalisteja ja C-tyttöjen SM-pronssimitalisteja. Kanadan MM-kisoissa toukokuun alussa hopeaa voittaneet PSS-pelaajat Fanny Holmberg, Olivia Kortelainen ja Annina Levälampi, sekä maajoukkuevalmentaja Jukka Kouvalainen palkittiin Stadiumin lahjakortein. Palkintoja oli jakamassa Porvoon kaupungin sivistysjohtaja Hilding Mattsson.

Kauden 2015-2016 palkitut ovat

Tyttöjuniori: Annina Levälampi
- Annina murtautui kauden aikana naisten edustusjoukkueen vakiopelaajaksi. Hän oli myös kantava pelaaja B-tyttöjen SM-joukkueessa, josta palkintona SM-hopeaa. Annina oli yhtenä nuorimpien joukossa ja vieläpä näkyvässä roolissa tyttöjen nuorten maajoukkueessa, kisaten toukokuun alussa Kanadassa Suomen väreissä. Tuloksena MM-hopeaa.

Poikajuniori: Niklas Forsblom
- Niklas kuului miesten edustusjoukkueen vakiokokoonpanoon päättyneellä kaudella ja on kehittynyt vastuulliseksi nuoreksi pelaajaksi.

Naispelaaja: Janika Martinsalo
- Janika nousi huikeasti naisten liigajoukkueen terävimpään kärkeen. Hän on kehittynyt pallollisena pelaajana ja kuuluu tunnollisena joukkuepelaajana naisten liigajoukkueen tärkeimpiin pelaajiin.

Miespelaaja: Olli Saranto
- Olli oli miesten edustusjoukkueen lukko maalilla. Tunnollinen ja aktiivinen harjoittelija, jonka torjuntataitoja edustusjoukkue tarvitsee. Onnistuu sovittamaan työt ja pelaamisen hyvin yhteen ja toimii joukkueen kantavana voimana.

Valmentaja: Jukka Kouvalainen, PSS naiset edustus
- Vaatimustasoltaan tiukka, mutta rehti Jukka on valmentaja, joka antaa joukkueelleen kaikkensa. Hän on nostanut liigajoukkueen tekemisen tasoa entisestään, josta ansaitusti palkintona runkosarjan neljäs sija ja lopulta joukkueen kanssa matka pronssiotteluun. Jukka haluaa sitoutua aktiivisesti myös seuratoimintaan ja antaa osaamisensa seuran ja junioritoiminnan käyttöön. Jukan taidosta kertoo myös se, että hän on toiminut nuorten maajoukkueen valmentajana ja vielä tämän kauden aikana johti tyttöjen nuorten maajoukkueen MM-hopeaan Kanadan kisoissa.

Kauden PSS-toimija: Tuija ja Janne Levälampi
- Levälampien perhe ei esittelyjä kaipaa. Tuija ja Janne ovat täydellä sydämellä mukana seuratoiminnassa huoltaen, johtaen, auttaen ja järjestäen joukkueiden toimintoja. PSS saa kiittää Tuijaa ja Jannea monesta huikeasta elämyksestä salibandyn parissa.

PSS_paattajaiskuva_2016.jpgPerhe Levälampi, vasemmalta Tuija, Annina ja Janne (Kuva PSS)