Heikkinen ja Levälampi junioreiden mv-valmentajiksi

31.08.2016

Porvoon Salibandyseuran junioreiden maalivahtivalmentajina toimiva Jussi Heikkinen ja Alisa Levälampi.

Junioreiden maalivahtivalmennus on suunnattu tällä kaudella 2003-2008 -syntyneille seuran junioreille. Valmennusryhmät toimivat tiiviissä yhteistyössä seuran taitokouluryhmien kanssa. Taitokoulun vastuuvalmentajana toimii seuran valmennuspäällikkö Sauli Hynynen.

'Jussi 'Jupu' Heikkinen ja Alisa 'Allu' Levälampi ovat jo useampana kautena olleet Porvoon Salibandyseuran junioreiden maalivalmennuksessa mukana. Heillä on todella paljon kokemusta ja näkemystä junioreiden kehittämisestä. Jokunen vuosi taitaa olla molemmilla myös omaa pelitaustaa tolppien välissä olemisesta, joten juniorit ovat varmasti hyvässä opissa', toteaa seuran valmennuspäällikkö Sauli Hynynen tyytyväisenä.

'Tällä kaudella yhdistämme junioreiden maalivahtivalmennuksen ja kenttäpelaajille suunnatun taitokoulun yhteen. Harjoituksia toteutuetaan yhdessä ja erikseen laaditun kausisuunnitelman mukaisesti. Ryhmien yhdistäminen luo varmasti lisää uusia ulottuvuuksia harjoituksiin', jatkaa Hynynen

'Seuran maalivahdeille ollaan rakentamassa myös omaa valmennuspolkua, joka kulkee läpi jokaisen juniori-ikäluokan. Tällä pyritään siihen, että ikäluokkien valmennuksessa pystytään paremmin huomioimaan painotuskohdat ja yksilölliset tarpeet eri ikäkausina. Maalivahtivalmennuksessa, kuten myös muussa juniorivalmennuksessa, harjoituspainopistealueet vaihtelevat eri ikäkausina', lopettaa Hynynen.

Jussi Heikkinen on pitkään tehnyt valmennushommia PSS:n eri ikäluokissa. Tulevalla kaudella hän luotsaa maalivahtien lisäksi seuran B-tyttöjen kilpajoukkuetta.

Heikkinen pelasi omalla pelaajaurallaan neljät MM-kisat. MM-mitalien lisäksi Heikkinen on voittanut neljästi SM-kultaa. Hän on pokannut myös Suomen parhaan maalivahdin palkinnon useamman kerran. Heikkinen pelasi urallaan myös Ruotsin liigassa.

Jussi_Heikkinen.jpg

Alisa Levälampi pelaa naisten edustusjoukkueessa. Alisa on urallaan edustanut myös Suomea tyttöjen maajoukkueessa ja kaapista löytyy muutama junioreissa saavutettu Suomen Mestaruus. Pelaamisen ja valmentamisen ohella Alisan voi nähdä jalkapallokentillä erotuomarin tehtävissä. Alisan kesätunnelmia voi käydä lukemassa naissalibandy.fi -sivuilta

alisa_Levalampi.jpg

.