Mukaan toimintaan?

Oletko kiinnostunut pelaamisesta, valmentamisesta tai toimimaan muutoin Porvoon Salibandyseurassa?

PSS pyrkii antamaan resurssien ja mahdollisuuksien mukaan kaikille salibandysta kiinnostuneille ikään, sukupuoleen tai kokemukseen katsomatta, mahdollisuuden pelata ja harjoitella tai toimia salibandyn parissa.

Uuden joukkueen perustaminen

PSS perustaa uusia joukkueita kysynnän ja resurssien mukaan, kun seuraavat ehdot täyttyvät:

- mukana on vähintään kymmenen pelaajaa
- joukkueelle löytyy joukkueenjohtaja
- joukkueelle löytyy rahastonhoitaja
- joukkueelle löytyy valmentaja

Seura auttaa uuden joukkueen valmentajan löytämisessä, mutta aina valmentajan löytäminen seuran sisältä ei ole mahdollista. Joukkueenjohtaja voi hoitaa myös nettivastaavan tehtäviä. Rahastonhoitaja ja valmentajat löytyvät usein juniorijoukkueiden osalta pelaajien vanhemmista.

Aktiivisia toimijoita tarvitaan aina

Urheiluseuroissa on aina tarvetta uusille tekijöille, myös PSS:ssä on jatkuvasti tarvetta valmentajista ja muista toimihenkilöistä. Seuramme tarjoaa mahdollisuuden kouluttautua valmentajana sekä hankkia uusi harrastus hienon lajin parissa.

Yhteydenotot suoraan joukkueenjohtajille.