PSS seuravarusteinfo 2021-2022

PSS – Seuravarusteinfo kaudelle 2021-2022

PSS:n yhteistyökumppanit seuravarusteissa ovat Fat Pipe ja Intersport Porvoo. Seuran salibandyvaruste- ja seuratekstiilimerkki on Fat Pipe ja virallinen urheilutavaran toimittaja Intersport Porvoo.

Seuraavassa tietoa varusteista, yhteystiedoista, tilausohjeista sekä reklamaatio-ohjeista.

PSS-mallisto, vaatteet ja varusteet, Intersport

Seuravaatemallisto ja hinnasto löytyy alta. Mallistosta löytyvät PSS:n viralliset seuratekstiilit seuraväreissä hintoineen. Seuravaatteet ovat hankittavissa yhteistilauksin tuoteluettelon hinnoin. Tilaajille mallistosta löytyvät myös tekstiilien tuotenumerot.

PSS seuramallisto 21-22

PSS seuramallisto hinnasto 21-22

Tilauslomake 21-22

Muut seuravastusteet eli Fat Pipe -tuotteet, löytyvät alla olevasta tuoteluettelosta. Seuravarusteet ovat hankittavissa yhteistilauksin tuoteluettelon hinnoin. Tilaajalle mallistosta löytyvät myös tekstiilien tuotenumerot.

Fat Pipe mallisto 21-22_kaikki tuotteet_

Seuran virallinen peliasu

PSS:n viralliset värit ovat keltainen ja musta. Seuran peliasut ja sen väritykset on kerrottu sueraavassa:

Kotipeliasu
Paita – keltainen
Housut – musta
Sukat – keltainen

Vieraspeliasu
Paita – musta
Housut – musta
Sukat – musta

Maalivahdit
1. peliasu – valkoinen

PSS -varustepaketit, syksy 2021- HUOM tämä päivittyy myöhemmin

Joukkueilla on mahdollisuus tilata jäsenilleen Intersportin kautta varustepaketteja, jotka sisältävät seuratekstiilejä. Pakettivaihtoehdot on kuvattu esitteessä. Mukana pakettien hinnat. Tilausohjeet löytyvät alta kohdasta ”tilausohjeet”. Nämä varustepaketit joukkue tilaa suoraan Intersportin kautta, hyödyntäen tilauslomaketta.
Varustepaketit tulevat ilman painatuksia ja joukkueen tulee hoitaa tarvittavat logopainatukset itse.

Tilausohjeet

Sekä joukkueen tekemät varustehankinnat, että PSS-varustepaketit tehdään tilauslomakkeen avulla. Tilauslomake toimitetaan sähköisesti Intersport Porvooseen alla olevaan osoitteeseen, seurayhteyshenkilölle. Tilauslomake tulee täyttää valmiiksi tietokoneella. Tämä helpottaa tilauksen tekemistä ja käsittelyä.

Jaki.saarivirta@intersport.fi

Toimitusajat

Tilausten toimitusaika on 1-2 viikkoa tilauksen jättämisestä, tavarantoimittajan varastotilanteesta riippuen. Tällä hetkellä toimitusajat ovat pidemmät koronan vuoksi.

Seuratuotteiden sovittaminen

Seura järjestää Intersportin kanssa sovitusillat Aurora hallin alueella ennen 23.6.21.

Painatusohjeet

Joukkueet voivat valita varusteidensa painatuspaikan itse. Seuran kautta on mahdollista tiedustella painatuspaikkoja etenkin seuralogoa ja Intersport-logoa varten. Seuratekstiileissä (Fat Pipe) tulee olla näkyvillä sekä seuran logo että Intersport-logo. Logot tulevat seuravaatteissa yläosaan (paita, takki). Painatuspaikkaa varten Intersportista on saatavilla Intersport-logoja valmiiksi toimitettavaksi painopaikkaan. Painopaikasta kannattaa myös etukäteen varmistaa, että heillä on Intersport-logoja saatavilla.

Seuran yhteistyökumppanit tulevat näkymään pelipaidoissa. Seuraavan linkin kautta nähtävillä toimintatavat yhtistyökumppanien logojen painattamiseksi.

PAINATUSOHJEET: SEURAN PELIPAITA, YHTEISTYÖKUMPPANIT

Reklamaatiot

Mikäli seuravarusteasioissa tarvitsee reklamoida, ovat reklamaatio-ohjeet seuraavat.
Mikäli reklamaatiotarve on Fat Pipe -tuotteissa, löytyy ohje reklamaatioihin tästä.

Muissa reklamaatioissa, mm. varustetoimituksissa, tulee ensisijaisesti olla yhteydessä Intersport Porvoon seurayhteyshenkilöön. Yhteystiedot alla.

Kauden 2021-22 tilaisuuksia

Päivityksen alla!

Seurapäivistä tiedotetaan jäsenistöä erikseen kesän jälkeen.

Jälkihyvitys tehdyistä ostoista

Joukkueen tekemistä tilauksista ja ostoista joukkueelle maksetaan jälkihyvitettä kaikista toteutuneista Fat Pipe -tuotemerkin ostoista. Jälkihyvite maksetaan kausittain helmikuussa.

Lisäksi liike maksaa joukkueille jälkihyvitteen kaikista joukkueiden nimissä tehdyistä muista ostoksista. Tähän sisältyvät kaikki joukkueiden nimissä tehdyt ostot. Tämä jälkihyvite maksetaan kausittain maaliskuussa.

Jäsen voi ostosta tehdessään kertoa, mitä seuran joukkuetta tukevat. Näin tehdyistä ostoista osoitetaan jälkihyvite joukkueelle.

Jäsenedut PSS-jäsenille myClub-jäsenkorttia vastaan

Kaikista Intersportin tuotteista -10 % (myös tarjoushinnoista). Etu ei koske sykemittareita, polkupyöriä eikä poistotuotteita.

Jäsenalennusta ei kuitenkaan voi käyttää lahjakortteihin eikä seuramalliston (joukkueiden yhteistilaukset) tuotteisiin. Jäsenalennusta ei voi yhdistää plussakorttitarjouksiin, kuponkeihin, jäsenille tehtäviin erikoistarjouksiin eikä Black friday- ja Viheltäen Menee -tarjouksiin.

Jäsenedun voi käyttää näyttämällä puhelimelle ladattua myClubin jäsenkorttisovellusta. Kerro ostosta tehdessä, mille joukkueelle tekemäsi ostosten jälkihyvite kohdistetaan!

Lataa jäsenkortti kirjautumalla myClubiin. Mene osioon "Omat tiedot" ja valitse "jäsenkortti". Voit ladata kortin joko QR-koodilukijalla tai tallentamalla kuva puhelimeesi.

Intersport Porvoo
PSS-varustepakettitilaukset, joukkueiden varustetilaukset, Intersport-reklamaatiot, varustetoimitukset, sovitusmallit ja niiden tilaaminen
Jaki Saarivirta, kauppias ja seurayhteyshenkilö
jaki.saarivirta@intersport.fi