Kuntosähly

Pääskytien koululla pidettävä kuntosähly tulee mukaan toimintaamme kaudelle 2022-2023. Kuntosähly on kaikille yli 15- vuotiaille suunnattu pelivuoro, jonka tärkeimpänä tavoitteena on saada hiki pintaan ja hyvä fiilis mukavan lajin parissa. Tervetuloa mukaan niin aloittelijat kuin kokeneemmatkin pelaajat!

Varusteet:

Sisäpelivarustus (sisäpelikengät, juomapullo, maila, suojalasit sekä sisäliikuntaan soveltuvat vaatteet).

Kokeilukerrat ja peruutukset:

Harrasteryhmissä on aina mahdollisuus kokeilla toimintaa 2 kertaa ilmoittautumisen jälkeen. Jos ette kuitenkaan halua jatkaa kokeilukertojen jälkeen ryhmässä, tulee tästä ilmoittaa kirjallisesti osoitteeseen harraste@porvoonsalibandyseura.net

Syyskauden ryhmiin osallistuneet jatkavat automaattisesti myös kevätkaudelle. Jos haluatte jäädä pois kevätkaudelta, tulee siitä myös ilmoittaa sähköpostitse edellä mainittuun osoitteeseen ennen kevätkauden ensimmäistä harjoitusta.

HUOM! Jos kirjallista ilmoitusta peruutuksesta ei ole tehty on kerholasku aiheellinen.

Laskut:

Lähetämme laskut sähköpostilla syyskauden osalta syyskuun puolessa välissä ja kevätkauden osalta sähköposilla tammikuun puolessa välissä.

Hinta:

70 euroa/syyskausi 2023 ja 70 euroa/kevätkausi 2024

Osallistumismaksu sisältää vastuuohjauksen, tilat, kerhopassin vakuutuksella sekä seuran jäsenyyden.

Syyskausi on 27.9-13.12. ja kevätkausi 10.1-24.4. Kuntosählyä ei järjestetä koulujen loma-aikoina. Näistä tiedoitamme myClubin kautta erikseen osallistujille.

Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu myClubin kautta.

LINKKI ILMOITTAUTUMISEEN:

Lisätietoja ryhmästä: harraste@porvoonsalibandyseura.net