PSS - NAISTEN SALIBANDYLIIGA 2021-2022

Joukkuekuva_20-21.jpg

Kuva: Oscar Lindell

Porvoon Salibandyseuran naisten edustusjoukkue on vakiinnuttanut paikkaansa naisten salibandyliigan (nykyään F-liiga) kärkikahinoissa. Kuluneiden vuosien aikana saavutettujen pronssi- ja hopeamitalien, sekä kolmen Suomen-cupin mestaruuden jälkeen, keväällä 2021 joukkue saavutti vihdoin sen kirkkaimman palkinnon, eli Suomen mestaruuden.

Joukkue on myös hakenut kokemusta eurokentiltä kahtena vuonna ja kolmannen kerran se pääsee edustamaan Suomea Champions Cupiin alkuvuodesta 2022, voitettuaan Suomen mestaruuden. Kuluvien vuosien aikana PSS:n paitaa on kantanut moni nuorten ja aikuisten maajoukkuepelaaja.

Pidemmällä tähtäimellä on tarkoitus varmistaa, että omilla kehityskykyisillä, sitoutuneilla junioripelaajilla on mahdollisuus pelata ja luoda uraa omassa kotikaupungissaan Porvoossa.

Kaudella 2016-2017 joukkueelle ripustettiin kaulaan pronssiset mitalit ja 2017-2018 päädyttiin neljännelle sijalle. Kaudella 2018-2019 Liiganaiset nousivat jälleen mitalikantaan kun kaulaan ripustettiin hopeamitalit ja Suomen Cupista tuli seurahistorian toinen kultamitali. Seuraava kausi 2019-2020 päättyi harmillisesti ennen aikojaan Koronapandemian takia. Liiganaiset olivat varmistaneet varsinaisen ruonkosarjan voiton ja olisivat lähteneet playoffseihin yhtenä ennakkosuosikkina metsästämään historian ensimmäistä suomen mestaruuttaan. Samalta kaudelta ripustettiin kaulaan myös Suomen Cupin hopea.

Kausi 2020-2021 on monella tapaa historiallinen. Salibandyliitto päätti tehdä pääsarjalleen brändiuudistuksen ja jatkossa sekä naisten, että miesten salibandyliigat kulkevat nimellä F-Liiga. Kauden päätyttyä PSS saakin kutsua itseään historian ensimmäiseksi F-liigan mestariksi.

Ilman hyvää pitkäjännitteistä yhteistyötä tukijoidemme kanssa, tavoitteemme olla yksi johtavista salibandyseuroista Suomessa ei toteutuisi. Ohjenuoranamme on tuottaa molemmille osapuolille lisäarvoa hyvän yhteistyön kautta ja olemme valmiita keskustelemaan avoimesti yhteistyöhön kohdistuvista tavoitteista ja niiden toteutusmuodoista.

Tervetuloa mukaan tukemaan ja kannustamaan nuorta, energistä sekä taistelevaa porvoolaisjoukkuetta!

#FLIIGA

VOIT SEURATA JOUKKUETTA (klikkaa kuvaketta):

twitterinstagramfacebook

Kiitos Kode! (28.04.2022)
On tullut aika kiittää Porvoon Salibandyseuran naisten edustuksen pitkäaikaista päävalmentajaa Jukka “Kode” Kouvalaista menneistä vuosista. Kode ehti..

Koronarajoitukset ja toimenpiteet 27.11.-20.12. - Harjoitukset ja pelitoiminta keskeytetään (27.11.2020)
Pohjautuen 27.11.2020 annettuihin AVI:n, Porvoon kaupungin ja Suomen Salibandyliiton rajoituksiin ja ohjeistuksiin PSS keskeyttää harjoitus- ja pelitoiminnan välittömästi..

PSS-valmennusryhmät kauden 2020-2021 juniorijoukkueisiin (30.04.2020)
Porvoon Salibandyseuran juniori-ikäluokkien valmennusryhmät ovat paria poikkeusta lukuun ottamatta valmiina kautta 2020-2021 varten. Joukkueiden valmennusryhmiä..

Liiganaisille maajoukkuetason vahvistus (16.04.2020)
PSS Liiganaiset saavat jälleen kerran hyvän vahvistuksen tulevalle kaudelle kun Milja Saarikoski siirtyy joukkueeseen EräViikingeistä. Liiganaisten tulevan kauden..

08.04.2020  Kia Lehmusvuori Liiganaisiin