PSS valmentajien varustepaketin tilauslomake 2019

Joukkueilla on mahdollisuus tällä tilauslomakkeella tilata valmentajilleen varustepaketti seuran kautta. Varustepaketti hankitaan kokonaisena ja sille on seurahinta 120,00 eur / varustepaketti.Tilaamalla varusteet tällä lomakkeella joukkue sitoutuu maksamaan varustepaketin laskun mukaan. Seura toimittaa laskun joukkueelle, kun varusteet on tilattu. Varustetilaukset tehdään seuran toimesta kootusti väliajoin. Seuran logopainatus (PSS-logo ja Stadium-logo) kuuluu hintaan.

Valmentajapaketin hinta voimassa 30.9.2019 asti. Tilaukset tulee tehdä tätä ennen.

Tilauksia tehdään toimiston toimesta muutamassa erässä. Valmiiden ja painettujen valmentajapakettien toimitusajat ilmoitetaan tilauserien yhteydessä.

Valmentajan varustepaketin tilausmäärä (kpl 1-10)*

Kirjaa kunkin tuotteen koot ja kappalemäärät omiin lokeroihin, esimerkki: S 2 kpl, XL 1 kpl

Koot: CID -talvitakki (140-XXXXL)*
Koot: TRAVON -verkkatakki (130-XXXL)*
Koot: COLE -verkkahousut (130-XXL)*
Koot: DALF -harjoituspaita (130-XXL)*

Fat Pipe -reppu kuuluu valmentajan varustepakettiin. Reppu tulee Fat Pipen kautta ja repun malli voi vaihdella.

Seuraavaksi täytä tilaajajoukkueen ja yhteyshenkilön tiedot.

Tilaava joukkue:
Tilauksen tekijä, yhteyshenkilö:
Sähköpostiosoite:
Puhelinnumero:

Tilaukseen liittyvissä asioissa yhteys toiminnanjohtajaan. anssi.jukka@porvoonsalibandyseura.net